Ministr Dan Ťok svůj krok obhajoval v Kauze dne Rádia Impuls takto. „Já také nemám rád jednací řízení bez uveřejnění, ale v tomto momentu to byla situace, která byla nevyhnutelná. My bychom totiž neměli žádnou reálnou možnost právně pokračovat s mýtem po roce 2016. A to si myslím, že je natolik závažná věc, že si vyžadovala netradiční řešení,“ řekl Dan Ťok Rádiu Impuls.
Dan Ťok se s Bohuslavem Sobotkou sejde během úterý. Nového provozovatele mýtného potřebuje ministerstvo dopravy najít ještě před koncem příštího roku, kdy končí desetiletá smlouva se společností Kapsch.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
doprava , tendr , výběrové řízení , Ťok , mýto
autor: PV
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k postoji k Ukrajině ve střední Evropě.
- 20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona
- 18:02 Rajchl (PRO): Pokud uspějeme, od totalitního kyjevského režimu se distancujeme
- 16:14 Schillerová (ANO): Moc v ČR mají lobbisté bank, zbrojařů a energetických gigantů, ne Fiala
- 14:12 Turoňová (Stačilo!): Na Krétu a Gavdos se valí tisíce migrantů