Novák (ANO): Martin Kupka, ministr stříhání pásek a ceremonií

08.12.2024 16:02 | Monitoring

Představte si, že se nastěhujete do nového bytu, který někdo kompletně navrhl, zajistil potřebná povolení, stavbu, navrhl interiéry a vaším úkolem je pouze převzít klíče a za oslavného pochodu se nastěhovat do nového. Zhruba tak vypadá současné působení ministra dopravy Martina Kupky. Rád stříhá pásky, mává nůžkami a s úsměvem rozdává zásluhy. Na cizí účet, samozřejmě.

Novák (ANO): Martin Kupka, ministr stříhání pásek a ceremonií
Foto: Marek Novák
Popisek: Marek Novák

Letos se dočkáme rekordního čísla: 101 kilometrů nově zprovozněných dálnic. Krásné číslo, které by mohlo být na plakátu jakéhokoliv PR týmu. Ale kdo za ním skutečně stojí? Inu, rozhodně ne současná vláda, a rozhodně ne Martin Kupka. Tahle čísla jsou výsledkem tvrdé práce v letech 2013–2021, kdy jsme na Ministerstvu dopravy odvedli pořádný kus práce. Co dělá pan ministr? Objíždí republiku, stříhá pásky a tváří se, jako by těch 101 kilometrů vylil betonem vlastníma rukama.

Kupkův páskový maraton

Pojďme se podívat na konkrétní úseky, kde se letos „stříhalo nebo stříhat ještě bude“ - D3, D4, D6, D7, D48 a D55. Pan Kupka stříhá pásky, ale zapomíná dodat, že tyto úseky jsme připravovali my. Když jsme v roce 2013 převzali Ministerstvo dopravy, příprava dálnic byla v troskách, v plánu bylo jen 800 metrů.

Taková výměra by se hodila spíš na parkoviště u nákupního centra. Ale my jsme začali od základů. Zrychlili jsme výkupy pozemků, stabilizovali řízení projektů a změnili zákony, aby se už nikdy neopakovaly kauzy, jako u paní Havránkové u Hradce Králové.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Článek byl převzat z Profilu Mgr. Marek Novák, MBA

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Ing. Markéta Šichtařová byl položen dotaz

Myslíte, že vystoupením z EU bychom se vyvázali z její politiky?

Nedošlo by jen k tomu, že by se rozhodovalo o nás bez nás, protože jsme třeba závislí na exportu a vůbec jsme s ostatními zeměmi dost provázáni, už jen třeba tím, když tam cestujeme? Pustí nás tam pak třeba s auty na spalovacími motory, když budou zakázané? Není pro nás setrvání v EU jedinou šancí, ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zelení: Zvyšování rychlosti na dálnicích odmítáme

23:08 Zelení: Zvyšování rychlosti na dálnicích odmítáme

Komentář na veřejném facebookovém profilu strany k pilotnímu zavádění 150 km/h na dálnici