Konkrétně chce prý pomoci s dostavbou železničního spojení Masarykova nádraží a letiště, s dostavbou Pražského okruhu a se stavbou trasy D metra. Upřímně, tak či onak, expresní okruh a výstavba metra byly vždy hrazeny ze státního rozpočtu (metro jen z části). A u spojení letiště s Masarykovým nádražím se to rovněž v plném rozsahu předpokládalo.
Už několikrát jsem veřejně upozorňoval, že v pražské volební kampani chybí témata a že kandidáti se důsledně zabývají pouze podružnostmi a vzájemnými urážkami. Zcela ale chybí odpovědi na klíčové otázky rozvoje města.
Kde se vezmou peníze na 1.) dokončení vnitřního okruhu kolem Prahy, tj. zhruba 20 – 25 miliard korun a 2.) kde se vezmou peníze na výstavbu nezbytné trasy D metra na jih Prahy? (Premiér Sobotka neupřesnil, jakým podílem z celkových nákladů by se měl stát na výstavbě metra podílet.)

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: NS - LEV 21