Nepochybuji o tom, že dědictví v resortu ministerstva dopravy, které vláda převzala po působení neschopných ministrů typu Bárty, Dobeše či Žáka, bylo žalostné. Chybí výkupy pořebných pozemků, byť se péčí současné vlády zvýšily částky za odkup pozemků zamýšlených pro veřejné stavby (to pochopitelně zajímá majitele významné části pozemků, kterým je Agrofert…). Současná vláda ale není schopná rychle vyčarovat ani projekty, tedy projektovou dokumentaci na výstavbu, a pochopitelně ani rychleji zorganizovat tendry na projektovou dokumentaci. Je to začarovaný kruh, ve kterém se vláda nyní nalézá.
Rok a čtyři měsíce od nástupu Sobotkovy vlády je v tomto ohledu jistě ještě doba, kdy můžeme říci, že za většinu problémů v oblasti veřejných investic mohou předchozí vlády. Síly setrvačnosti jsou obrovské.
Nikdo však nepochybuje o tom, že například v resortu dopravy se vůbec nedařilo ministru Prachařovi (ANO) a že zde žádné zázraky nepředvádí ani další ministr za hnutí ANO, D. Ťok.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV