Dostat důležité informace z magistrátu k co největšímu počtu obyvatel statutárního města Jablonec nad Nisou. To je cílem oddělení pro komunikaci s veřejností, které nově vzniklo v rámci odboru kancelář primátora. Využívat k tomu bude jak tradiční komunikační kanály, jako je například Jablonecký měsíčník, tak moderní technologie, díky kterým chce oslovit především mladší generace.
„Vznikem samostatného oddělení, které bude mít na starost komunikaci s veřejností, chceme dát najevo, že je pro nás komunikace s občany prioritou. Není to však pouze o tom, že na ně budeme chrlit jednu zprávu za druhou, jde nám rovněž o zpětnou vazbu. Chceme obyvatelům Jablonce více naslouchat, a tak měnit naše město k lepšímu,“ vysvětluje primátor Milan Kroupa.
Komunikace města navenek byla dříve roztříštěná. Pracovníci pro komunikaci působili nejen v kanceláři primátora, ale také v odboru územního a hospodářského rozvoje. Nyní jsou všichni zaměstnanci magistrátu, kteří se zabývají komunikací města navenek, v jednom oddělení. Tiskovou mluvčí je od 1. února 2019 Jana Hajná. Kromě tradiční spolupráce s médii se chce město více zaměřit na vlastní komunikační kanály a přímou komunikaci s občany.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV




