Profant (Piráti): Byl jsem v callcentru. Skvělý zážitek

01.10.2021 5:34 | Ze sítí
autor: PV

Komentář na facebookovém profilu k předvolebnímu callcentru.

Profant (Piráti): Byl jsem v callcentru. Skvělý zážitek
Foto: Archiv O. Profanta
Popisek: Ondřej Profant

Byl jsem součástí pirátského a staňáckého callcentra. Musím říct, že to byl skvělý zážitek. Moc díky všem, kteří jste zavolali.

Měl jsem radost, kolik vás zavolalo. Mnozí jste zavolali, jen abyste mi řekli, že nám držíte palce, a že dezinformace, které se o nás šíří jsou hrozné. Několikrát zavolali i zaměstnanci veřejné správy s tím, že nás volí, protože vidí jak to vypadá uvnitř. Bavili jsme se také o valorizaci důchodů nebo e-governmentu, elektronických volbách nebo o tom, kdy bude státní správa plně digitalizovaná.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Jiří Růžička byl položen dotaz

Cesta do Tibetu

Nic proti té cestě jako takové, ale je pravda, že jste na oslavu narozenin Dalajlámy letěli za peníze z našich daní dokonce snad vládním speciálem? A pokud ano, jaký má taková cesta pro nás jako občany přínos? A kolik nás přesně stála? PS: Podle mě by u každé zahraniční cesty z našich peněz měly být...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Havel (TOP 09): Cenzurovat vlastního ministra? To už je ta nová totalita?

22:31 Havel (TOP 09): Cenzurovat vlastního ministra? To už je ta nová totalita?

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k situaci kolem ministra Zůny.