Profant (Piráti): Byl jsem v callcentru. Skvělý zážitek

01.10.2021 5:34 | Ze sítí

Komentář na facebookovém profilu k předvolebnímu callcentru.

Profant (Piráti): Byl jsem v callcentru. Skvělý zážitek
Foto: Archiv O. Profanta
Popisek: Ondřej Profant

Byl jsem součástí pirátského a staňáckého callcentra. Musím říct, že to byl skvělý zážitek. Moc díky všem, kteří jste zavolali.

Měl jsem radost, kolik vás zavolalo. Mnozí jste zavolali, jen abyste mi řekli, že nám držíte palce, a že dezinformace, které se o nás šíří jsou hrozné. Několikrát zavolali i zaměstnanci veřejné správy s tím, že nás volí, protože vidí jak to vypadá uvnitř. Bavili jsme se také o valorizaci důchodů nebo e-governmentu, elektronických volbách nebo o tom, kdy bude státní správa plně digitalizovaná.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Neslibujete vzdušné zámky?

- Jak přesně a za jak dlouho chcete zajistit 200 tisíc nových domovů? A přijde vám to dost? - Jaké daně chcete snížit a jak docílit zlevnění? Čeho? Protože drahé je vše! - Jak hodláte zatočit z korupcí? To už jste přeci slibovali - znamená to tedy, že jste tento slib nesplnili? - Jak chcete zajist...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministr Kulhánek: Regionální rozvoj nesmí stát na okraji zájmu společnosti a politiků

8:04 Ministr Kulhánek: Regionální rozvoj nesmí stát na okraji zájmu společnosti a politiků

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k rozvoji regionů.