Nové pravidlo tak nyní říká, že každá městská část, která uvažuje zavést mýtné pro tranzitní dopravu, musí tento záměr nejdříve projednat s okolními městskými částmi, které by takový krok významně ovlivnil.
Jste spokojeni se způsobem, jakým Petr Pavel vykonává úřad prezidenta? (Ptáme se od 23.5.2023)Anketa
Považuji to za nutné opatření, které zabrání dalším zbytečným dopravním komplikacím a chaosu, který by mohlo vyvolat nesystémové rozhodnutí ze strany jen jediné části hlavního města. Problematickou situaci dopravně vytížených částí Prahy (v tomto případě konkrétně Prahy 1) samozřejmě vnímám a naprosto chápu, je třeba ji řešit, ale rozhodnutí takového významu je především zapotřebí organizovat a koncepčně plánovat na úrovni celého hlavního města.
Věřím, že toto usnesení nezabrání Praze 1 efektivně řešit tento problém a v tu samou chvíli dá prostor vyjádřit se k situaci i okolním MČ. Zároveň je ale třeba myslet na to, že toto usnesení není samo o sobě všelék a bude především na radních a Radě hl.m.Prahy, aby problém uchopila do hloubky a zavedla skutečně systémové řešení.
Ing. Ondřej Prokop
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV