Scheinherr (Praha sobě): O tři úzká hrdla méně

28.08.2022 7:29 | Ze sítí

Komentář na facebookovém profilu ke zlepšování pražské dopravy.

Scheinherr (Praha sobě): O tři úzká hrdla méně
Foto: Hans Štembera
Popisek: Náměstek primátora Adam Scheinherr

O TŘI ÚZKÁ HRDLA MÉNĚ

Díky náročným stavebním sezónám a odvaze PRAHA SOBĚ profesionálně spravovat město bez strachu o politické body jsme opravili pražské silnice, radiály i koleje. Umožnilo nám to se pustit do toho největšího projektu – rekonstrukce Barrandovského mostu.

Silnice každopádně nejenom opravujeme. Neustále hledáme s dopravními inženýry TSK Praha cesty, jak zkapacitňovat existující silniční síť, abychom se zbavovali zbytečných úzkých hrdel a špuntů. A momentálně pracujeme hned na třech takových místech.

Nová rampa z Jižní spojky

Sjezd z Jižní spojky na Rabakovskou. Noční můra při cestě do průmyslové zóny v Hostivaři. Motají se tam mezi sebou osobní auta s náklaďáky. Bylo to na hraně kapacity už dost dlouho. Od pondělí tam budujeme novou rampu, ať se dopravní proudy při napojování rozdělí a sjezd z Městského okruhu je plynulejší.

Kapacitní křižovatka na Průmyslovém polookruhu

Průmyslový polookruh dnes plní funkci chybějících okruhů. Denně jím projede až 85 tisíc vozidel. Křižovatka ulic Poděbradská - Průmyslová - Kbelská patří mezi ty nejvíce frekventované ve městě.

Opravujeme ji, abychom zvýšili její kapacitu. Upravujeme signalizace, budujeme nové řadící pruhy včetně výstavby dvou podchodů pro pěší pod železniční tratí podél ulice Kbelská. Vedle toho také běží příprava nového Hloubětínského tunelu.

Nový nájezd na Rozvadovskou spojku

K velké nadzemní křižovatce přistavíme další 160 metrů dlouho větev. Připravujeme veřejnou zakázku na zhotovitele. Stavba uleví křižovatce Bucharova x Pekařská, kdy ve směru na Rozvadovskou spojku směrem do Butovic vzniká kolona. A to i ve směru na Motol. Díky nové rampě a přímému napojení na Rozvadovskou spojku v křižovatce Nárožní x Bucharova dojde k plynulému napojení aut.

Nechápu, že 42 let nikoho nenapadlo využít existující 300 metrů dlouhý kus silnice.

Opozice bude dokola opakovat, že se v Praze nic neděje. A když ano, tak to děláme blbě. Tisíckrát opakovaná lež se pravdou nestane. V Praze se konečně staví důležité investice. Opravují se silnice. Staví se mosty, nová linka metra i tramvajové tratě. Děláme přechody, rozšiřujeme chodníky. Chytře nastavujeme signalizace. To vše se dalo do pohybu díky naší píli a ochotě dělat věci správně, ne pro malé domů kamarádům.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Prokšanová (KSČM): Děkujeme - nezapomínáme. Nikdy!

6:03 Prokšanová (KSČM): Děkujeme - nezapomínáme. Nikdy!

Kdo nás osvobodil? A komu to nemáme zapomenout? Snad nám ministryně Černochová napoví!