Vždyť bez kvalitního dopravního napojení se těžko lákají investoři. Proto také prioritami v kraji byly rychlostní komunikace R49 a R55 a silnice I/49 a I/35. Podpora také směřovala k modernizaci železnice v rámci SŽDC. Priority podpory dopravní infrastruktury se odrazila i v programovém prohlášení vlády. Nicméně zastavení přípravy dopravních investic za pravicových vlád způsobilo časové zpoždění, které není pro naše spoluobčany příjemné.
V rámci Operačního programu doprava a SFDI se předpokládá v letech 2015 až 2017 proinvestovat v našem kraji celkem 11,6 miliardy korun. Mezi největší dopravní stavby patří již zmíněný úsek R49 mezi Hulínem a Fryštákem, I/35 Valašské meziříčí – Lešná 3.etapa, I/48 Vizovice – Lhotsko a konečně pokračování obchvatu Otrokovic v rámci R55. Největší investice na železnici se ve Zlínském kraji dotknou elektrifikace a modernizace trati Otrokovice – Vizovice, pokračování modernizace tratí Petrovice – Břeclav a Hranice na Moravě – Horní Lideč – Střelná.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV