Trikolora: K okopávání kotníků přibývají vizuální marketingové orgie

02.01.2025 9:15 | Monitoring

Stanovisko Trikolory k novoročním projevům

Trikolora: K okopávání kotníků přibývají vizuální marketingové orgie
Foto: Trikolora
Popisek: Trikolora - logo

Trikolora by na přelomu odcházejícího a přicházejícího roku uvítala méně zbytečných projevů od zbytečných politiků. Zvláště pak od těch, kteří nemají co říct, a proto to nahrazují markentingovými přebory. Jediným výsledkem je, že opravdová politika se nadále vyprazdňuje, a k takřka už tradičnímu okopávání kotníků politických soupeřů přibývají v čase sociálních sítí pouze vizuální marketingové orgie.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Petr Letocha byl položen dotaz

Migrační pakt

Popište prosím pregnantně dle všeho názoru výhody tohoto paktu.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Rozvoral (SPD): Požadujeme vyvození odpovědnosti za zpackanou digitalizaci stavebního řízení

8:05 Rozvoral (SPD): Požadujeme vyvození odpovědnosti za zpackanou digitalizaci stavebního řízení

Digitalizace není zlo. Zlem je, když se do ní pustí nekompetentní a nezodpovědní lidé, kteří místo s…