Trikolora: K okopávání kotníků přibývají vizuální marketingové orgie

02.01.2025 9:15 | Monitoring

Stanovisko Trikolory k novoročním projevům

Trikolora: K okopávání kotníků přibývají vizuální marketingové orgie
Foto: Trikolora
Popisek: Trikolora - logo

Trikolora by na přelomu odcházejícího a přicházejícího roku uvítala méně zbytečných projevů od zbytečných politiků. Zvláště pak od těch, kteří nemají co říct, a proto to nahrazují markentingovými přebory. Jediným výsledkem je, že opravdová politika se nadále vyprazdňuje, a k takřka už tradičnímu okopávání kotníků politických soupeřů přibývají v čase sociálních sítí pouze vizuální marketingové orgie.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Mgr. Barbora Rázga byl položen dotaz

Co myslíte tou moderní a živou Prahou?

Podle mě je Praha krásná právě tím, že je historická a nejsem pro, aby se tu stavěli třeba moderní mrakotrapy apod. Taky si nemyslím, že je v Praze málo živo, podle mě je tu mnohdy naopak živo až moc a turisti tu dělají bordel, opíjí se, hulákají.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Sedláček (Národní demokracie): Okamura bude oproti MPA výrazné zlepšení

15:05 Sedláček (Národní demokracie): Okamura bude oproti MPA výrazné zlepšení

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k Tomio Okamurovi na postu předsedy Poslanecké sněmov…