Nejprve bylo potřeba celou situaci ohledně „Křižovatky smrti“, jak se jí také někdy říká, řádně zmapovat.
Společně s panem starostou Nedvědem jsme proto nejdříve vedli konzultace se zástupci Policie ČR. Shromáždili jsme statistiky nehodovosti několik let nazpět a následně se sešli s dopravními experty. Opakovaně jsme potom absolvovali desítky návštěv na Policii, Ředitelství silnic a dálnic, Státním fondu dopravní infrastruktury, Krajském úřadě Kraje Vysočina, Městském úřadě v Telči a dalších institucích. E-maily a telefonické hovory ani nemá cenu počítat.
V rámci všech těchto jednání musím vysoce ocenit pozitivní a velmi racionální přístup paní ředitelky jihlavské správy Ředitelství silnic a dálnic Marie Tesařové, se kterou jsme všechny kroky konzultovali. Byl to právě její úřad, který si vzal realizaci celé stavby za svou a zajistil všechna potřebná povolení, posudky, výkupy a nakonec i výběrem zhotovitele vlastní realizaci.
Mohl bych tady asi ještě poměrně dlouze rozepisovat další jednání, která probíhala při majetkovém vypořádání a hledání možností, jak získat potřebnou plochu pro výstavbu kruhové křižovatky. Pokud bych zde měl zmínit a poděkovat alespoň jednomu z dalších velkých pomocníků a podporovatelů realizace kruhové křižovatky, potom je to starosta Bohuslavic Jiří Kovář, který nám byl v našem snažení velmi nápomocen.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV