Ano, vyplňování a proškrtávání třídní knihy byla pro mě jako třídního učitele před zhruba třiceti lety asi největší byrokratická učitelská zátěž. Jinak jsem se zejména na počátku devadesátých let mohl věnovat učení a další práci se studenty, aniž by mi kdokoliv cokoliv nařizoval. Přesto jsem ve škole trávil hodně času, připravoval pokusy, psal přípravy, vylepšoval vzhled a vybavení učebny fyziky apod.
Právě na svoji učitelskou minulost jsem si vzpomněl, když jsme v Senátu projednávali zákon o pedagogických pracovnících a paní ministryně nás přesvědčovala, že naše školství a naši učitelé ze všeho nejvíce potřebují kariérní systém, chcete-li kariérní řád.
Musel jsem a musím oponovat, dle mého názoru naši učitelé potřebují zejména více důvěry a také lepší ohodnocení.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV