Jde například o herce a diplomata Martina Stropnického, bývalého rektora Masarykovy univerzity Jiřího Zlatušku a novináře Martina Komárka. Tato trojice se stane lídry kandidátek hnutí Ano 2011 a objeví se jako hlavní tváře na billboardech. Komárek se objevuje podél cest už nyní, 700 billboardů je ale podle šéfa kampaně Petra Topinky předehra.
Jak trojice v pátek přiznala, nejprve museli překonat nedůvěru k miliardáři a majiteli Agrofertu, než na jeho nabídku kývli. „Na to, kolik vydělal peněz, je překvapivě skromný a slušný,“ popisuje Komárek, jak ho nakonec Andrej Babiš přesvědčil svou osobností.
„Na schůzku s ním jsem šel s nedůvěrou, ale pak jsem zjistil, že za stolem sedí normální člověk,“ dodává i Stropnický. Pro něj bylo první zásadní otázkou to, jak Babiš hodlá své hnutí financovat. Přesvědčilo ho, že se sponzorováním prý nemá žádný problém, neboť díky svému majetku je nezávislý. „Zásadní pro mě bylo, že se v budoucnosti nebudeme muset scházet s developery a slibovat jim pozemky,“ říká Stropnický.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan