Politický analytik Jan Kubáček se nezávisle na sobě shodl s marketingovým odborníkem Jiřím Mikešem, že letošní kampaň pro volby do Poslanecké sněmovny nabídla nebývale mnoho negativních témat.
"Přemíra negativních zpráv byla taková, že se některá sdělení začala před voliči vzájemně vylučovat," řekl serveru ParlamentniListy.cz Kubáček.
Také podle Mikeše je letošní kampaň agresivnější než ty předchozí. "Převládají negativní témata, která zřejmě veřejnost zajímají, proto se čte i hodně bulvár. Celkově bych řekl, že politické strany udělaly z kampaní bulvár. A v politické reklamě je to o to zajímavější, protože to je oblast, ve které je povoleno prakticky všechno," poznamenal Mikeš.
"Kdybyste v klasické reklamě použili tvář někoho bez jeho souhlasu, tak by vás zažaloval. Naproti tomu v politické reklamě nejsou žádná pravidla," dodal s tím, že strany toho hodně využívaly.
Nejlepší byla TOP 09

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ol
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
Velkou proměnou prochází v současné době výrobní technologie v Areálu Třeboradice, a.s., ze Skupiny …
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil