II. bankovní reality test – neúčelové úvěry, 7. kolo testování - 2. čtvrtletí 2014

15.07.2014 11:44 | Zprávy

Cílem II. bankovního reality testu je reálné porovnání neúčelových úvěrů na českém trhu. Testování reálného porovnání neúčelových úvěrů je zajištěno metodou mystery shopping, který imituje chování člověka, který hledá nejlepší nabídku banky na osobní úvěr na trhu. Výše úvěru pro účely II. bankovního reality testu je 50 000 Kč na 5 let (60 měsíců). Profily mystery shopperů se v jednotlivých kolech testu liší.

II. bankovní reality test – neúčelové úvěry, 7. kolo testování - 2. čtvrtletí 2014
Foto: bankovnipoplatky.com
Popisek: Logo serveru bankovnipoplatky.com

Metodologie tohoto testu byla připravena serverem www.bankovnipoplatky.com, který provedl vyhodnocení. Pro realizaci aktuálního testu byli využiti mystery shoppeři ze sítě agentury MindBridge, kteří sbírali informace v průběhu měsíců dubna až června 2014. Celkově mystery shoppeři navštívili 14 bank. I v tomto druhém čtvrtletí roku 2014 byl využit stejný profil mystery shopperů jako ve druhém kvartále roku 2013. To nám kromě samotných výsledků za další období umožnilo i meziroční srovnání.

Profil mystery shoppera pro testování v 2Q 2014:

Pohlaví:  muž

Věk:  26 - 32 let

Čistý příjem:  20.000 - 30.000 Kč

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: jih

Kdo povládne

Od úterý budeme mít nového premiéra, podle všeho ale vládu ne a kdo ví, kdy vláda bude. To budeme jako bez vlády? Nebo bude nový premiér mít pod sebou končící ministry v demisi, kteří jsou ale úplně z jiného politického tábora? Děkuji za odpověď.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Královéhradecký kraj: Osvětová kampaň, jak se chovat na horách

16:13 Královéhradecký kraj: Osvětová kampaň, jak se chovat na horách

Královéhradecký kraj zahájil preventivní mediální kampaň Se chovej, jejímž cílem je připomenout veře…