Na náměstí se lidé nehrnuli. Zpravodajství o dění 17. listopadu je ale zajímalo

18.11.2011 14:24 | Zprávy

Na sledovanost svých hlavních zpráv si nemohly o státním svátku stěžovat soukromé televize Nova a Prima ani jejich veřejnoprávní rivalka. Na akcích spojených s výročím 17. listopadu bylo možná méně lidí, než se čekalo, u obrazovek jich však byl při večerním zpravodajství všech tří stanic nadprůměrný počet.

Na náměstí se lidé nehrnuli. Zpravodajství o dění 17. listopadu je ale zajímalo
Foto: ct.cz
Popisek: Logo České televize

Výročí 17. listopadu bylo spojováno s očekáváním, jak velké protesty proti vládním reformám se organizátorům na různých místech v zemi podaří zorganizovat. Nakonec se demonstranti počítali jen na stovky s výjimkou akce na Václavském náměstí v Praze, kam iniciativa ProAlt spolu s dalšími občanskými hnutími přilákala přes dvě tisícovky nespokojených.

Na náměstí se tedy lidé protestovat nehrnuli, ale večer u obrazovek byli zvědavi více než obvykle, co se přes den odehrálo. Z dat ATO - Mediaresearch, která pro ParlamentníListy.cz zpracovala MÉDEA, a.s. ve spolupráci s MÉDEA RESEARCH, k.s. vyplývá, že Televizní noviny na Nově sledovaly 2 miliony a 378 tisíc diváků. Nočním TN pak přihlíželo 711 tisíc lidí, tedy každý třetí, kdo byl v danou chvíli u televize. Celkem se na zpravodajství Novy dívalo přes 3 miliony diváků.

Po předkrmu Televizních novin sáhly téměř dva miliony

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: jih

Oto​ Klempíř byl položen dotaz

Líbí se mi, že umíte uznat svou chybu.

Ale jak to tedy vlastně bylo? Vy jste s STB opravdu spolupracoval? A kdy přesně jste spolupráci ukončil?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Spolupráce s ČSOB a Mastercard na digitalizaci služeb

7:23 Česká pošta: Spolupráce s ČSOB a Mastercard na digitalizaci služeb

Česká pošta v rámci své transformace představila modernizační programy se zaměřením na digitalizaci …