Spot, který mohou diváci od 2. 9. 2011 vídat na obrazovkách České televize, začíná tak, že si skupinka lidí jdoucích za zábavou zavolá taxi, které je řízeno neviditelným řidičem. Když taxi zastaví u chodníku, jde parta kolem „samometoucího" koštěte nametávajícího nepořádek na lopatu, aby neviditelná ruka s lopatou a koštětem vyhodila odpadky do popelnice. Avšak ve chvíli, kdy nevidoucí parta dojde na koncert, už vidí, jak na pódiu hraje romská kapela. „Když hrajeme, každý o nás ví, tak proč nás nevidíte, když pracujeme?" ptá se spot. Poté na pozadí noční ulice, po které je popelnice odvážena neviditelnou osobu, spot dodává: „Romové pracují a chtějí pracovat. Dejte nám šanci."
SLEDUJEME téma Romové
Desetiletý Rom terorizoval sever. Návrh: Takové rodiče zavírat
"Proticikánský" zákon Řápkové nejspíš projde. Má podporu i v ČSSD
Klaus vyzval k razanci na severu. Rath: Ať vyrazí v tanku s Hájkem
Foldyna o Šluknovsku: Museli jsme vyjít do ulic, aby nemluvil jen Vandas
Spot propaguje značku Ethnic Friendly zaměstnavatel, což je certifikát, který mohou obdržet ti zaměstnavatelé, kteří uplatňují nediskriminační přístup při vybírání uchazečů o zaměstnání a přijímání pracovníků, při jejich vzdělávání a rozvoji, při odměňování a při povyšování pracovníků a také v dalších oblastech vztahu k zaměstnancům.
Spot vysílá ČT zdarma, dočkáme se jej i na vlnách Českého rozhlasu?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Matěj Pálka