„Pokud si Česká pošta chce udržet stávající klientelu a hlavně své zaměstnance, musí investovat do prostor, ve kterých nabízí své služby. Pošta v pražských Řepích je ukázkou toho, jak by pobočková síť měla v budoucnu vypadat,“ říká ministr vnitra Jan Hamáček.
Pobočka nabízí klientům příjemnější prostředí, než tomu bylo v minulosti. Díky použitým barvám, prvkům a vzdušnému konceptu je na poště obecně více světla a působí mnohem prostorněji. Služby mohou využít zákazníci na osmi přepážkách. Čtyři jsou univerzální, na dvou z nich budou k dispozici služby Czech POINT. Dále je klientům k dispozici jedna specializovaná bankovní přepážka. Využít lze i novou přepážku s diskrétním boxem umožňujícím hotovostní transakce v uzavřeném prostoru.
Na pobočce najdou zákazníci také Balíkovnu. Ta je pro lepší manipulaci vybavena válečkovou dráhou. Zákazníci mohou využít také dvě samostatné jednací místnosti a klasickou balíkovou přepážku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva