2 941 370 hovorů vyřídili v loňském roce operátoři call center Skupiny ČEZ

02.03.2025 13:45 | Tisková zpráva

Číslo týdne

2 941 370 hovorů vyřídili v loňském roce operátoři call center Skupiny ČEZ
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Na call centrum ČEZ Distribuce se obrátilo 959 500 zákazníků, přičemž ve 42 % případů se jednalo o nahlášení poruch. Téměř třetinu z celkového počtu volajících na linku ČEZ Distribuce dokázala odbavit virtuální asistentka EMA, která byla nasazena na konci roku 2022. Zákazníkům poskytuje informace o časech spínání nízkého tarifu, o plánovaných odstávkách elektřiny, ale poradí si třeba i s rozplombováním elektroměru.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Renáta Zajíčková byl položen dotaz

Minulost a přítomnost

Proč vám tak vadí minulost Turka a třeba u prezidenta ne? A proč všichni z pětikoalice tvrdíte, že Babišovi jde jen o jeho nevydání. Když nebude stíhán teď, tak může být přeci stíhán pak nebo ne? A není taky dost zásadní chybou a problémem zároveň, že vlastně už jeho kauzy nebyly dořešeny dávno? Čas...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úřad vlády: Zákon umožní efektivnější využívání státem spravovaných dat

19:15 Úřad vlády: Zákon umožní efektivnější využívání státem spravovaných dat

Data shromažďovaná v systémech veřejné správy mají být sdílena vzájemně propojena.