Klíčovým bodem metodiky je návod, jak vypsat zakázku z oblasti komunikace, aby zadavatel získal co nejlepší řešení svého zadání, zakázka proběhla v souladu se ZVZ v platném znění, a zadavatel nebyl nucen vybírat pouze podle nabídkové ceny. Ta v tomto segmentu většinou nezaručuje efektivní nakládání s veřejnými prostředky, AKA doporučuje nastavit hodnotící kritéria v poměru 70% kvalita : 30% cena.
Výkonný ředitel AKA Michal Charvát říká: „Průvodce metodikou je iniciativa AKA, kterou naplňujeme jednu z hlavních funkcí AKA, tedy kultivaci a rozvoj komunikačního trhu v ČR. Jedná se o sesterský projekt k již realizované iniciativě Férový tendr, kterou spustila AKA v loňském roce pro komerční sféru. S realizací projektu Metodika ZVZ nám pomohlo několik subjektů, kterým bych rád poděkoval. Jsou to Ministerstvo pro místní rozvoj, poradenská společnost Otidea, Tomáš Avrat z JIC a také Asociace českých reklamních agentur s Pavlem Brabcem v čele.“
Hlavním výstupem projektu je samotný Průvodce komunikační zakázkou dle ZVZ. Obsahuje návod pro zadavatele v jednotlivých krocích nutných pro přípravu kvalitní zadávací dokumentace, vzorové briefy a kontakty na AKA, která je připravena po odborné stránce zadavatelům pomoci. Zadavatel s využitím služeb AKA snižuje riziko napadení výběrového řízení na základě chyb v zadávací dokumentaci či špatně nastavených hodnotících kritérií v souvislosti s odbornou stránkou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva