Registrace do marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2014 byla uzavřena. Ve 41 kategoriích spolu bude o toto ocenění soupeřit 127 novinek z oblasti rychloobrátkového zboží. Pokračuje trend z loňského roku, kdy se začínají více prosazovat čerstvé zboží a také inovace privátních značek.
Do 14. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka se mohli přihlásit výrobci a distributoři rychloobrátkového zboží s výjimkou tabákových výrobků, kteří své nové produkty uvedli na český trh v období od září 2012 do prosince 2013.
Pokračuje loňský velký zájem o nominace v oblasti čerstvých a chlazených produktů, jako jsou mléčné výrobky, uzeniny či čerstvé maso. Silné zastoupení mají ale stále i ostatní kategorie rychloobrátkového zboží. Díky tomu opět v programu meziročně vzrostl celkový počet přihlášených výrobků, a to ze 115 na 127. Otevřeno bylo 41 kategorií, o tři více než v loňském roce.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva