Tato kategorie oceňuje ty, kdo mají odvahu a invenci pomáhat „jinak“. V roce 2011 byla hlavní partnerem kampaně „Nebojme se zbytečně“ občanského sdružení Cesta domů, které se zabývá komplexní pomocí umírajícím a jejich rodinám.
Adastra se pustila do tématu, kterému se většina z nás, včetně firemních dárců, spíše vyhýbá. Financovala spot, po kterém běhá mráz po zádech, i když v něm nenajdete žádné drastické scény. Jeho cílem totiž není děsit, ale burcovat, bořit tabu, připomínat to, co víme už od malička: že umírání je přirozenou součástí života. Základ spotu tvoří známá dětská říkačka, kterou jsme se rozpočítávali:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva