„Prostřednictvím moderních technologií, sociálních sítí a médií, které sleduje a využívá zejména nejmladší generace, je důležité zajímavě představit naše regiony a přitáhnout tam mladé cestovatele. Seriál RoadTripBaroko je proto projektem, který přesně zapadá do této strategie,“ říká ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.
Agentura CzechTourism tímto projektem zacílila na skupinu takzvaných mileniálů (z anglického Millennials) neboli Generace Y. Tedy mladých lidí narozených mezi lety 1986 a 1995, kteří velkou část svého času tráví na různých sociálních sítích, včetně zmíněného Instagramu nebo YouTube.
„Jde o velmi svěží obsah zaměřený především na skupinu mileniálů. Cílem kampaně je ukázat destinaci úhlem pohledu mladých cestovatelek a inspirovat jejich publikum k návštěvě těchto míst,“ říká Tomáš Kadlec, social media manager, který se věnuje tvorbě kampaní s influencery. Youtuberky během svých cest po ČR navštíví Olomouc, Kroměříž, Český ráj, Mariánské Lázně a Kuks.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva