Agentura CzechTourism pokračuje v marketingové komunikaci zaměřené na mladou generaci

27.05.2017 10:41

Po úspěšné sérii mezinárodních instatripů vzniká během května nový youtube seriál RoadTripBaroko, který má inspirovat mladé cestovatele z Česka k návštěvě barokních destinací a ukázat, že i české baroko je cool.

Agentura CzechTourism pokračuje v marketingové komunikaci zaměřené na mladou generaci
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Prostřednictvím moderních technologií, sociálních sítí a médií, které sleduje a využívá zejména nejmladší generace, je důležité zajímavě představit naše regiony a přitáhnout tam mladé cestovatele. Seriál RoadTripBaroko je proto projektem, který přesně zapadá do této strategie,“ říká ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Agentura CzechTourism tímto projektem zacílila na skupinu takzvaných mileniálů (z anglického Millennials) neboli Generace Y. Tedy mladých lidí narozených mezi lety 1986 a 1995, kteří velkou část svého času tráví na různých sociálních sítích, včetně zmíněného Instagramu nebo YouTube.

„Jde o velmi svěží obsah zaměřený především na skupinu mileniálů. Cílem kampaně je ukázat destinaci úhlem pohledu mladých cestovatelek a inspirovat jejich publikum k návštěvě těchto míst,“ říká Tomáš Kadlec, social media manager, který se věnuje tvorbě kampaní s influencery. Youtuberky během svých cest po ČR navštíví Olomouc, Kroměříž, Český ráj, Mariánské Lázně a Kuks.

„Relevantní a kvalitní obsah je pro nás na prvním místě. Chtěli jsme oslovit mladší publikum se zájmem o cestování. Proto jsme se při výběru influencerů zaměřovali na konkrétní segment – travel youtuberky. To nám dává větší smysl než vybírat velké YouTube celebrity, jejichž obsah příliš nesouvisí s cestováním,“ dodává Kadlec.

Hlavní roli v seriálu ztvární Petra Voráčková alias Restless Child, která je momentálně nejprogresivnější travel youtuberkou na české scéně a patří mezi TOP 10 českých instagrammerů, které se vyplatí v roce 2017 sledovat. Petru na cestách doprovází talentovaná vycházející hvězda YouTube scény Veronika Šubrtová, jejíž tvorba se zaměřuje na lifestyle a udržitelný cestovní ruch.

„Kampaň je zároveň nastavená tak, aby pokryla nejen YouTube, ale i ostatní platformy, kde mileniálové tráví čas a konzumují obsah. Využili jsme tak např. oblíbené obsahové formáty jako Instagram Live Stream nebo Instagram Stories,“ shrnuje Tomáš Kadlec.

Všechny díly seriálu budou postupně vycházet na YouTube kanálu Česko-země příběhů a také na kanálech samotných youtuberek.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Policie ČR: Návrh na obžalování obchodníků s reklamou

14:30 Policie ČR: Návrh na obžalování obchodníků s reklamou

Detektivové Národní centrály proti organizovanému zločinu služby kriminální policie a vyšetřování (N…