Agentura CzechTourism představila strategii na roky 2021-2025

25.11.2020 15:53 | Zprávy

Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism dnes formou virtuálního televizního studia představila Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika pro následující pětileté období. Prioritou strategie je digitalizace a efektivní marketingová podpora regionů a podnikatelů.

Agentura CzechTourism představila strategii na roky 2021-2025
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Mezi další priority patří transparentnost a řízení destinační značky Česká republika. „Česká republika patřila dlouhodobě mezi nejbezpečnější země, ale pandemie COVID-19 s touto jistotou výrazně zahýbala. Musíme ověřit, jak se naše pozice změnila a připravit takové marketingové aktivity, které opět dostanou Česko mezi nejoblíbenější destinace u zahraničních turistů,“ komentuje novou strategii Jan Herget ředitel agentury CzechTourism.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

JUDr. Jindřich Rajchl byl položen dotaz

Podle vás sněmovna patří teď jen vám?

Proč by každý nemohl vyjádřit svůj názor? Navíc, proč se opět řeší podle mě úplné malichernosti jako je vyvěšování vlajek?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Energošmejdi opět řádí, ERÚ odhaluje jejich podvodné praktiky

10:17 Energošmejdi opět řádí, ERÚ odhaluje jejich podvodné praktiky

Počet stížností na energošmejdy, tedy podvodníky z řad zprostředkovatelů, opět roste.