Čeští exportéři se stále nejvíce zajímají o vývoz do zemí Evropské unie, stoupá však i zájem o mimoevropské trhy.
„Neustále se snažíme hledat nové perspektivní trhy a odvětví, ve kterých by české firmy mohly uspět. Stoupající zájem o naše služby a to, že by celkem 97 % našich klientů agenturu CzechTrade doporučilo dále, ukazuje, že jsme se vydali správným směrem,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.
Rok 2014 byl pro agenturu CzechTrade zlomový. Převzala a rozšířila zahraniční síť, která je jejím klíčovým nástrojem k podpoře exportérů. CzechTrade nyní disponuje zastoupením v 41 zemích světa a téměř 50 zahraničními zástupci. Nové zahraniční kanceláře byly otevřeny v Latinské Americe (Kolumbie a Chile), jihovýchodní Asii (Indonésie a Thajsko) a v reakci na zvýšený zájem českých exportérů bylo posíleno zastoupení v Číně. České firmy mají stále největší zájem o služby evropských zahraničních kanceláří, např. v Düsseldorfu, Moskvě, Londýně a ve Stockholmu. Stále více podnikatelů se však zajímá o možnosti vývozu do Turecka, SAE, Brazílie, Kazachstánu, již zmíněné Číny či Austrálie.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva