Objem prodaného piva loni dosáhl 1,547 mil. hektolitrů. Struktura prodeje se změnila ve prospěch prémiového ležáku Budweiser Budvar, jehož prodej se meziročně zvýšil o 2 % a byl nejvyšší v historii. Nevyšší v historii podniku byl i export, který meziročně vzrostl o 1,5 %. Budějovický Budvar tím potvrdil pozici druhého největšího českého exportéra piva s podílem 21,5 %.
„Za velký úspěch považujeme fakt, že jsme díky zaměření prodeje na prémiové pivo dokázali zvýšit průměrné tržby za hektolitr o 2 %,“ říká Mgr. Petr Dvořák, ředitel Budějovického Budvaru. Celkové tržby podniku za prodej piva dosáhly 2,471 mld. Kč. Do tržeb se negativně promítlo posilování české koruny po ukončení devizových intervencí ČNB.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva




