„V simulátoru byl původně umístěn rovněž vůz Škoda Fabia, ale první generace, s nadsázkou tedy dědeček současného krasavce. Také v problematice bezpečnosti ale chceme držet krok se současnými trendy, proto i v tomto případě razíme heslo Mládí vpřed!,“ vysvětlila obměnu obchodní a marketingová ředitelka společnosti AUTODROM MOST Jana Svobodová.
Simulátor si mohou vyzkoušet zájemci z řad veřejnosti při akcích autodromu, zejména při závodních víkendech. Pro své klienty jako součást preventivních a zážitkových programů jej využívá také pojišťovna Generali. Simulátor obsluhuje odborně proškolený pracovník technického úseku autodromu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva