Investice do vylepšování zázemí a dráhy Autodromu Most nepolevují ani v roce 2022. Po loňské podzimní fázi, která primárně završila obnovu povrchu dráhy, se únorové úpravy soustředily na další vylepšování bezpečnosti a zvyšování komfortu pro závodníky i veřejnost.
„Letos jsme začali už v lednu novým drenážním systémem v celkové délce 4,5 km, který souvisí s předchozími úpravami povrchu dráhy,“ vysvětluje postup Jindřich Hrneček, sportovní ředitel Autodromu Most. Přibyly také nové časoměrné smyčky, které s přesností na tisíciny sekundy měří čas v jednotlivých sekcích, maximální rychlost v cílové rovince a další klíčové údaje. „V několika zatáčkách se bezpečnostní zóny rozšířily o 4 až 6 metrů a změnil se i jejich sklon tak, aby byly v případě potřeby ještě efektivnější. Všechny samozřejmě odpovídají mezinárodním předpisům FIA a FIM,“ doplňuje podrobnosti dalších úprav Hrneček. Dohromady se navezlo 5 500 tun kačírku a další tisíce tun zeminy se přemisťovaly v rámci zemních úprav.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva