Je to velká příležitost zejména pro motoristické fanoušky, přihlásit se mohou muži a ženy ve věku od 18 do 63 let v dobrém fyzickém stavu. Podle zástupce sportovního ředitele autodromu Pavla Kužníka se osvědčili zejména aktivní senioři, směnaři a živnostníci s dostatkem volného času.
Podrobné informace o náplni práce traťového komisaře včetně jeho finančního ohodnocení zájemci získají na telefonním čísle 606 380 954 nebo dotazem na e-mailovou adresu Kuznik@autodrom-most.cz.
„Kromě toho, že adeptům na traťové komisaře nabízíme přivýdělek, získají i další nepopiratelné výhody. Mohou se po celý rok zdarma účastnit veškerých akcí pořádaných na autodromu, a to včetně významných mezinárodních závodů,“ vyjmenoval Kužník.
Muži a ženy, které práce traťového komisaře zaujme a budou se jí chtít věnovat i nadále, čeká podle něj kariérní růst. Mohou postoupit na post traťového dispečera, případně i rozšířit řady zaměstnanců autodromu. „Čerpám z vlastní zkušenosti. Před nástupem ke společnosti jsem totiž strávil řadu let jako traťový komisař a později dispečer,“ potvrdil Pavel Kužník.
Upozornil však zároveň, že traťový komisař musí být člověk s mimořádným smyslem pro zodpovědnost. Případná chyba může mít totiž fatální následky.
Role traťových komisařů je nezastupitelná. Bez jejich přítomnosti se v areálu mosteckého autodromu a sousedního polygonu neobejde žádný automobilový či motocyklový závod. Dohlížejí na průběh klání, upozorňují jezdce signalizací na různé nástrahy a nebezpečí, v případě potřeby na místě zasahují a likvidují také následky kolizí.
Akciová společnost AUTODROM MOST provozuje stejnojmenný závodní okruh. Budoval se v letech 1978 až 1983 v místě bývalého povrchového hnědouhelného dolu Vrbenský. Nápad na stavbu autodromu sice vznikl v souvislosti s automobilovými a motocyklovými závody, hned od počátku se ovšem počítalo s jeho využitím i pro jiné účely. Autodrom tak brzy ožil také testováním závodních i nově vyvíjených vozů, výcvikem řidičů speciálních vozidel sanitních, hasičských nebo policejních, závodnickými školami či kurzy bezpečné jízdy. Tuto úlohu převzal později polygon, vybudovaný v areálu závodního okruhu v roce 2005.
Stále je největším a nejkomplexnějším zařízením svého druhu v České republice, které svou dispozicí, instalovanými technologiemi a dalšími navazujícími aktivitami nabízí na ploše 13 hektarů jedinečné podmínky pro výuku a výcvik řidičů ve všech oblastech problematiky řízení vozidel veškerých druhů a tonáží.
Vybrané závody sezony 2017:
12. – 14. 5. - The Most Historic Grand Prix
02. – 03. 6. - The Most RALLY #2
01. – 03. 9. – CZECH TRUCK PRIX
06. – 08. 10. - The Most Grand Finale
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva