Do vysokostěnných vozů řady Eas byly naloženy staré vytěžené blokové žlábkové kolejnice z rekonstruované tramvajové tratě Otakarova – Minská a z oplenových dvojic řady Scmms byly naopak na stejnou stavbu dovezeny nové stojinové bezžlábkové kolejnice, připravené k použití na zatravněném tělese z betonových pražců. Vytěžené kolejnice naložené do pěti Easů byly následně odeslány ke zpracovatelům kovového odpadu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Lídři EU se shodly na zvýšení tlaku na Rusko
Dobrý den, mám pár dotazů, k tomu, co pořád slyšíme. Kdo jsou to ti lídři EU? Kdo jim dal mandát něco rozhodovat a vyjednávat? A schvalujete to, co vyjednají pak i vy poslanci? Jestli ne, tak k čemu vás volíme, když pak rozhodují jiní? Neměli by ti, co jsou voleni občany mít ten nejsilnější mandát? ...
Další články z rubriky

12:24 28. týden na trhu pohonných hmot ČMKB
Denní kontrakty motorové nafty na trhu pohonných hmot Českomoravské komoditní burzy Kladno se ve 28.…
- 10:10 Nová virtuální realita v Národním muzeu oživuje dějiny pokroku
- 9:47 28. týden na Energetické burze ČMKB
- 7:33 Lesy ČR: Meandrující potoky na Tachovsku a Bruntálsku zadržují v krajině vodu
- 20:16 AOPK ČR: Byla otevřena vltavská cyklostezka pod skálou Zámky v pražských Bohnicích
- 16:14 Správa železnic: Poradenský tým pro vysokorychlostní PPP projekt je kompletní