V programu společnosti ČEZ Distribuce, jehož cílem je zvýšit atraktivitu studia na elektrotechnických školách, si nejpilnější studenti rozdělili celkem 102 tisíc korun. „Mým dlouhodobým krédem je, že učitelé nemají žáky a studenty učit pro školu, ale pro život, což tento program splňuje dokonale,“ zhodnotil spolupráci školy a společnosti ČEZ Distribuce Stanislav Folwarczny.
Jedním ze záměru organizátorů je motivovat mladé lidi ke studio elektro oborů, protože ty se stejně jako další technické profese potýkají s nedostatkem kvalitních uchazečů. „Sama jsem tuto školu absolvovala, takže vím, jak je kvalitní a jak umí zdejší pedagogové připravit studenty do praxe. Technické obory dnes společnost nevnímá jako atraktivní, přestože mají velkou budoucnost. Proto se snažíme mladé lidi motivovat například programem Prokopa Diviše a jeho úspěšný průběh ukazuje, že to má smysl,“ řekla členka představenstva ČEZ Distribuce Michaela Kociánová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva