Za rok provozu web navštívilo 152 169 uživatelů, kteří si ověřili stav distribuce elektřiny na 319 763 adresách. Následně portál rozeslal 20 779 sms s informacemi o průběhu odstraňování poruch a obnovování dodávek elektřiny.
Web je dostupný z mobilních telefonů, počítačů a tabletů. Služba je určena především těm, kteří odebírají elektřinu na distribučním území společnosti ČEZ Distribuce.“I když jako provozovatel distribuční soustavy děláme vše pro zajištění bezpečných a spolehlivých dodávek elektřiny, v důsledku extrémního počasí nelze mimořádným stavům zabránit. Stejně tak nemůže bezplatná poruchová linka 800 850 860 při kalamitních stavech ihned odbavit všechny telefonické hovory,“ vysvětluje Michaela Kociánová, členka představenstva ČEZ Distribuce. „Proto jsme hledali další moderní, a tedy digitální cestu, jak zákazníkům zjednodušit kontakt s námi. Použití webu je bezplatné a pro odběratele elektřiny se nabízí jako první a nejdostupnější volba, jak dostat v případě výpadku elektřiny potřebnou informaci,“ dodává Michaela Kociánová.
Zajímavá je i další statistika tohoto portálu. 71 % přístupů bylo z mobilních telefonů, což potvrzuje záměr mít portál jednoduše ovladatelný a dostupný, když to zákazník potřebuje. Z celkových čísel jasně vyplývá, že 90 % uživatelů přistupuje na portál, aby si ověřili informace o poruše, 10 % uživatelů pak dotazuje informace o odstávkách elektřiny. Potvrdila se oblíbenost polohovacích služeb moderních telefonů – v 73 000 případech bylo využito zadání adresy pomocí GPS (než pracné vyťukání adresy), což je cca 22,8 % - tedy čtvrtina zadaných adres.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva