ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let

27.01.2021 7:34 | Zprávy

Nespokojených zákazníků o třetinu ubylo.

ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Firemní ombudsman ČEZ napíná své síly ve prospěch zákazníků již 11 let. Za tu dobu řešil přes 8000 podnětů a vyhověl zhruba každému desátému žadateli o přezkum. V posledních letech ale více než pochybení společností ČEZ hraje v počtu uznaných požadavků roli ombudsmanovo právo požádat o výjimku v přístupu v případě zákazníků v těžké životní situaci. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Co pozitivního jste pro rodiny udělali, když jste byli ve vládě?

Vždyť dnes jsou na tom rodiny jen hůř a hůř. Protože bohužel platí, že mít dítě nebo dokonce víc, je dnes opravdu luxus. Se pak nedivte, že každý rok klesá porodnost. Za této vlády j. e třeba nejnižší min od 90 let. Bohužel, protože děti jsou požehnání a dar.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR: Investice po povodních už přesáhly 170 milionů

22:03 Lesy ČR: Investice po povodních už přesáhly 170 milionů

Za více než 170 milionů zatím Lesy ČR opravily koryta vodních toků i lesní cesty v Moravskoslezském …