ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let

27.01.2021 7:34 | Zprávy

Nespokojených zákazníků o třetinu ubylo.

ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Firemní ombudsman ČEZ napíná své síly ve prospěch zákazníků již 11 let. Za tu dobu řešil přes 8000 podnětů a vyhověl zhruba každému desátému žadateli o přezkum. V posledních letech ale více než pochybení společností ČEZ hraje v počtu uznaných požadavků roli ombudsmanovo právo požádat o výjimku v přístupu v případě zákazníků v těžké životní situaci. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Nezávislost

Víte, co je smutné? Že podle mě nejsme vůbec nezávislý a podléháme tomu, co nám diktuje EU a někteří politici také podle mě až přehnaně vzhlíží k USA, někteří zas naopak k Ruska, ale těch už je naštěstí jen pár. Co vy na to?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR opět darují vánoční stromky dětským zdravotnickým a sociálním zařízením

22:03 Lesy ČR opět darují vánoční stromky dětským zdravotnickým a sociálním zařízením

I letos Lesy ČR darují a do Vánoc zdarma dovezou vánoční stromky.