ČEZ Prodej: Střešní fotovoltaika rychleji. Digitalizujeme nabídku a zkracujeme vyřízení objednávky

18.01.2023 12:18 | Komerční článek

Nová aplikace digitalizuje objednávku a zkracuje její vyřízení, aby zákazník mohl využívat výhod technologií co nejdříve. Aplikace doporučuje vhodné kombinace a má přístup k „chytrému katalogu“, který má informace o aktuální dostupnosti jednotlivých komponent, tak aby zákazník nemusel zbytečně čekat. Zákazník si vybírá z 50 optimálně nastavených základních balíčků, objednávku pak může ještě upřesnit dle individuálních požadavků.

ČEZ Prodej: Střešní fotovoltaika rychleji. Digitalizujeme nabídku a zkracujeme vyřízení objednávky
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

České domácnosti bojující s energetickou krizí mají k dispozici další nástroj pro rychlejší a efektivnější instalaci fotovoltaik, tepelných čerpadel a dalších řešení posilujících energetickou nezávislost. Systém zvládne všechny kroky od objednávky přes kalkulaci nabídky až po uzavření smlouvy. Novou aplikaci používají jak pracovníci obsluhy call centra a zákaznických center, kteří sestavují základní nabídku, tak specialisté, kteří s návštěvníkem přímo na místě ladí finální detaily smlouvy. Aplikace sama doporučuje vhodné kombinace a poskytuje aktuální informace o dostupnosti a času dodání jednotlivých komponent instalace, takže zákazník může podepsat smlouvu s technikem přímo doma hned po vyplnění finální nabídky.

Běžná domácí fotovoltaika s příslušenstvím včetně baterie se skládá z více než 40 hlavních komponent. Ani sebelepší obchodní zástupce nestihne jejich správné poskládání a vytvoření nabídky tak rychle jako chytrá aplikace, který k rychlejšímu odbavení objednávek nasadila společnost ČEZ Prodej. Nový katalog umožňuje každému zákazníkovi ve spolupráci s obsluhou připravit „ve stylu Lego“ solární elektrárnu na míru pro svou střechu.

„Zájem domácností o střešní fotovoltaiku je skutečně obrovský. Počet instalací ČEZ Prodej vyskočil za dva roky na šestinásobek. Trend je jasný a v letošním roce nás čeká další výrazný růst. Chceme uspokojit co největší počet zákazníků. Maximálně proto navyšujeme počty instalačních firem a našich specialistů v terénu, otevíráme nové regionální pobočky pro naše techniky. Dalším důležitým krokem je digitalizace co největší části celého procesu nabídky. Připravili jsme tak chytrý katalog, díky kterému v reálném čase všichni naši pracovníci vidí, které komponenty jsou k dispozici, a aplikaci umožňující zrychlení a zjednodušení podepsání smlouvy zákazníkem,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Mgr. Petr Hladík byl položen dotaz

elektromobilita

Proč zrovna neziskovky?V rozpočtu je tolik peněz,že znovu bude státní rozpočet podporovat neziskovky. Ano,ať podporuje,ale jenom ty charitativní apod.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AOPK: Pokud jste viděli losa, napište nám

22:03 AOPK: Pokud jste viděli losa, napište nám

Na Ostravsku a nyní na Zlínsku byl opakovaně pozorován los evropský. Pravděpodobně přišel na naše úz…