ČEZ: Služby ombudsmana loni využilo 525 lidí, na severu Čech řešil 112 podnětů

22.03.2022 10:06 | Komerční článek

K chybnému postupu společností Skupiny ČEZ ale došlo jen v devíti případech.

ČEZ: Služby ombudsmana loni využilo 525 lidí, na severu Čech řešil 112 podnětů
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Již 12 let se mohou zákazníci společností Skupiny ČEZ obracet na firemního ombudsmana. Za dobu svého úřadování tak řešil přesně 8 600 podnětů, jako oprávněný uznal zhruba každý 12. 

V posledních letech ale více než pochybení společností hraje v počtu uznaných požadavků roli ombudsmanovo právo požádat o výjimku v přístupu v případě zákazníků v těžké životní situaci. Nejinak tomu bylo i loni, kdy z celkem 23 uznaných podnětů připadlo na „tzv. specifický přístup“ celých 14.

V loňském roce se v Ústeckém kraji na ombudsmana obrátilo 49 nespokojených zákazníků a v kraji Libereckém kancelář řešila 63 podnětů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

Mgr. Michaela Šebelová byl položen dotaz

Polarizace společnosti

Dobrý den, nemáte pocit, že za polarizaci společnosti můžete všichni politici? Dokonce bych řekl, že vy i víc, že vy jste ti, co vykopali obrovské příkopy, které nejste ochotni zakopat - viz třeba to, že jste se ani nepokusili jednat o vládě třeba s ANO a ti, kteří volí někoho jiného shazujete a naz...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

České dráhy: Nové sezónní menu v restauračních vozech potěší výraznými chutěmi

7:23 České dráhy: Nové sezónní menu v restauračních vozech potěší výraznými chutěmi

Na paluby restauračních vozů Českých drah vstupuje nové sezónní menu, které potěší milovníky poctivé…