ČEZ: Služby ombudsmana loni využilo 525 lidí, na severu Čech řešil 112 podnětů

22.03.2022 10:06 | Komerční článek

K chybnému postupu společností Skupiny ČEZ ale došlo jen v devíti případech.

ČEZ: Služby ombudsmana loni využilo 525 lidí, na severu Čech řešil 112 podnětů
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Již 12 let se mohou zákazníci společností Skupiny ČEZ obracet na firemního ombudsmana. Za dobu svého úřadování tak řešil přesně 8 600 podnětů, jako oprávněný uznal zhruba každý 12. 

V posledních letech ale více než pochybení společností hraje v počtu uznaných požadavků roli ombudsmanovo právo požádat o výjimku v přístupu v případě zákazníků v těžké životní situaci. Nejinak tomu bylo i loni, kdy z celkem 23 uznaných podnětů připadlo na „tzv. specifický přístup“ celých 14.

V loňském roce se v Ústeckém kraji na ombudsmana obrátilo 49 nespokojených zákazníků a v kraji Libereckém kancelář řešila 63 podnětů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Co pozitivního jste pro rodiny udělali, když jste byli ve vládě?

Vždyť dnes jsou na tom rodiny jen hůř a hůř. Protože bohužel platí, že mít dítě nebo dokonce víc, je dnes opravdu luxus. Se pak nedivte, že každý rok klesá porodnost. Za této vlády j. e třeba nejnižší min od 90 let. Bohužel, protože děti jsou požehnání a dar.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úřad vlády: Vláda ČR odmítá unijní klimatický cíl 2040, je potřeba jej přehodnotit

16:08 Úřad vlády: Vláda ČR odmítá unijní klimatický cíl 2040, je potřeba jej přehodnotit

Vláda žádá přehodnocení klimatického cíle 2040, který v současné podobě považuje za příliš ambiciózn…