Již 12 let se mohou zákazníci společností Skupiny ČEZ obracet na firemního ombudsmana. Za dobu svého úřadování tak řešil přesně 8 600 podnětů, jako oprávněný uznal zhruba každý 12.
V posledních letech ale více než pochybení společností hraje v počtu uznaných požadavků roli ombudsmanovo právo požádat o výjimku v přístupu v případě zákazníků v těžké životní situaci. Nejinak tomu bylo i loni, kdy z celkem 23 uznaných podnětů připadlo na „tzv. specifický přístup“ celých 14.V loňském roce se v Ústeckém kraji na ombudsmana obrátilo 49 nespokojených zákazníků a v kraji Libereckém kancelář řešila 63 podnětů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva
Lídři EU se shodly na zvýšení tlaku na Rusko
Dobrý den, mám pár dotazů, k tomu, co pořád slyšíme. Kdo jsou to ti lídři EU? Kdo jim dal mandát něco rozhodovat a vyjednávat? A schvalujete to, co vyjednají pak i vy poslanci? Jestli ne, tak k čemu vás volíme, když pak rozhodují jiní? Neměli by ti, co jsou voleni občany mít ten nejsilnější mandát? ...
Další články z rubriky

20:16 AOPK ČR: Byla otevřena vltavská cyklostezka pod skálou Zámky v pražských Bohnicích
Tentokrát již natrvalo. Sanaci skalního masivu se podařilo dokončit dříve.
- 16:14 Správa železnic: Poradenský tým pro vysokorychlostní PPP projekt je kompletní
- 11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %