ČEZ: Služby ombudsmana loni využilo 525 lidí, na severu Čech řešil 112 podnětů

22.03.2022 10:06 | Komerční článek

K chybnému postupu společností Skupiny ČEZ ale došlo jen v devíti případech.

ČEZ: Služby ombudsmana loni využilo 525 lidí, na severu Čech řešil 112 podnětů
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Již 12 let se mohou zákazníci společností Skupiny ČEZ obracet na firemního ombudsmana. Za dobu svého úřadování tak řešil přesně 8 600 podnětů, jako oprávněný uznal zhruba každý 12. 

V posledních letech ale více než pochybení společností hraje v počtu uznaných požadavků roli ombudsmanovo právo požádat o výjimku v přístupu v případě zákazníků v těžké životní situaci. Nejinak tomu bylo i loni, kdy z celkem 23 uznaných podnětů připadlo na „tzv. specifický přístup“ celých 14.

V loňském roce se v Ústeckém kraji na ombudsmana obrátilo 49 nespokojených zákazníků a v kraji Libereckém kancelář řešila 63 podnětů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Co by měla podle vás EU udělat?

Myslím v reakci na válku na Ukrajině? Jak by měla přistoupit k Rusku, která válku rozpoutalo a k pomoci napadené Ukrajině? Děkuji za odpověď. Bartošová

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ spouští registraci na prohlídku lipenské elektrárny

20:16 ČEZ spouští registraci na prohlídku lipenské elektrárny

Prohlédnout si unikátní vodní elektrárnu Lipno I mohou zájemci i v roce 2026. První prohlídky proběh…