ČEZ: Soutěžte s programem Šťáva a vyhrajte „šťavnatou“ navigaci

01.07.2013 12:26 | Zprávy

Návštěvníci akcí Šťáva v severočeském regionu mají po celé léto možnost vyhrát Outdoor GPS navigaci. Stačí tipnout počet registrovaných uživatelů Zákaznického programu Šťáva od Skupiny ČEZ a svým tipem se co nejvíce přiblížit skutečnosti. Kromě slev a bonusů na volnočasové aktivity od Šťávy, čeká na výherce i praktický pomocník na rodinné výlety po Česku.

ČEZ: Soutěžte s programem Šťáva a vyhrajte „šťavnatou“ navigaci
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

 

Do soutěže se může zapojit každý zákazník Skupiny ČEZ při účasti na některé z akcí, které v kraji ČEZ podporuje (seznam níže). Soutěžící přímo na místě odpoví na uvedenou soutěžní otázku a následná slosování, která proběhnou během léta, určí celkem 3 výherce. V rámci těchto tří slosování získá tipující s nejpřesnějším odhadem turistickou GPS navigaci, která obsahuje nejen silniční a uliční mapy České republiky, ale i turistické trasy, cyklotrasy, polní nebo lesní cesty.

„Uživatelům Zákaznického programu Šťáva chceme výhrou zpříjemnit čerpání slev a bonusů u zapojených partnerů. Vybraného partnera mohou s rodinou navštívit třeba na kole a navigace jim bude na cestě vítaným pomocníkem,“ říká Zuzana Řezníčková, ředitelka ČEZ Prodej pro zákazníky z řad domácností a podnikatele.

Zákaznický program Šťáva nabízí výhody z oblasti kultury, sportu, cestování či zábavy pro každého registrovaného zákazníka Skupiny ČEZ. Zvolit si může z bohaté nabídky atraktivních slev a tipů ze všech regionů České republiky. Vybraný slevový kupón předloží u partnera nabízejícího zvolenou aktivitu, a to buď vytištěný, nebo zobrazený v mobilním telefonu. Zákaznický program Šťáva je určen primárně pro rodiny s dětmi, ale na své si přijdou i mladí či senioři. „Program nabízí výhodné vstupenky na hrady a zámky, do sportovních center, aquaparků a celé řady dalších zajímavých míst, jejichž návštěva potěší všechny věkové kategorie,“ dodává Zuzana Řezníčková.

Soutěžní otázka: tipněte, kolik registrovaných uživatelů bude mít Zákaznický program Šťáva k následujícím datům:

·         30. 6. 2013
·         31. 7. 2013
·         15. 9. 2013

Pravidla a podmínky soutěže včetně informací o zpracování osobních údajů najdete na www.stava.cz.

Tento článek je staršího data a je dostupný pouze pro předplatitele. Předplatné můžete vyzkoušet zdarma, nebo zakoupit, zde:

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ČEZ

porodnost

Paní Schillerová, nemyslíte, že alfou a omegou zvýšení porodnosti je kromě toho, co píšete hlavně zvýšení životní úrovně občanů ČR a zvýšení mezd? A jestli si to myslíte, máte i plán, jak toho docílit? A co jste proto udělali dosud - třeba za období, kdy jste byli ve vládě a třeba vy sama jste byla ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Jinde na netu:



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

24. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

10:18 24. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

Denní kontrakty motorové nafty na trhu pohonných hmot Českomoravské komoditní burzy Kladno se ve 24.…