Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v Hradci Králové je čtvrtým z východočeských Zákaznických center, které bylo vytvořeno podle moderních požadavků na design i na funkčnost a ve finále je v něm vše uspořádáno tak, jak si přáli sami klienti. Tím prvním bylo Zákaznické centrum v České Třebové, následovalo Zákaznické centrum v Pardubicích a v Trutnově.
„Příjemná a profesionální obsluha v příjemném prostředí; to je naše heslo. Chceme, aby se zákazníci v našich centrech cítili co nejlépe. Zmodernizované centrum v Hradci Králové má proto moderní a vzdušný design, který navozuje dobrou atmosféru a usnadňuje orientaci v prostoru,“ poznamenal k tomu generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Uspořádání našich poboček vychází přímo z průzkumu mezi zákazníky, kteří sami navrhovali, co by zlepšili.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva