ČEZ spustil telefonní linku pro zákazníky s poruchou sluchu

13.04.2021 13:30 | Zprávy

Nastavení záloh za energie nebo zadání samoodečtu lze po telefonu zvládnout během pár minut. Pro osoby se sluchovým postižením nebo pro hůře slyšící seniory je to ale často obtížný nebo dokonce úplně nemožný úkon.

ČEZ spustil telefonní linku pro zákazníky s poruchou sluchu
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Právě pro ně proto ČEZ Prodej od března spustil zákaznickou linku s textovým přepisem hovoru. Do jednodušší a srozumitelnější komunikace se zákazníky zapojil také handicapované.

Přestože stále více klientů ČEZ využívá při řešení svých požadavků on-line nástroje, řada lidí stále preferuje telefonní nebo osobní kontakt. Pandemie covid a omezení volného pohybu ale zamíchala kartami i v této oblasti. Ačkoliv jsou zákaznická centra ČEZ otevřená, významně stoupnul počet telefonních hovorů. Konkrétně v těchto týdnech míří na zákaznickou linku ČEZ Prodej o 30 % více hovorů, než je obvyklé.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Jan Bartošek byl položen dotaz

Česko je podle vás bezpečná země

Proč ale pak tak tlačíte na navyšování výdajů na obranu? Já bych nebyla proti, kdyby jinde nebyli potřeba podle mě mnohem víc. Nebo by se aspoň stejně jako na obranu navyšovaly i peníze v jiných resortech a nezvedali jste nám daně. Děkuji za vyjádření. Saudová.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zoo Ostrava: Běžci u nás vyběhali 261 tisíc korun na ochranu langurů

19:28 Zoo Ostrava: Běžci u nás vyběhali 261 tisíc korun na ochranu langurů

Tisíc běžců se na konci srpna postavilo na start charitativního běhu v ostravské zoo, aby pomohli za…