ČEZ spustil telefonní linku pro zákazníky s poruchou sluchu

13.04.2021 13:30 | Zprávy

Nastavení záloh za energie nebo zadání samoodečtu lze po telefonu zvládnout během pár minut. Pro osoby se sluchovým postižením nebo pro hůře slyšící seniory je to ale často obtížný nebo dokonce úplně nemožný úkon.

ČEZ spustil telefonní linku pro zákazníky s poruchou sluchu
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Právě pro ně proto ČEZ Prodej od března spustil zákaznickou linku s textovým přepisem hovoru. Do jednodušší a srozumitelnější komunikace se zákazníky zapojil také handicapované.

Přestože stále více klientů ČEZ využívá při řešení svých požadavků on-line nástroje, řada lidí stále preferuje telefonní nebo osobní kontakt. Pandemie covid a omezení volného pohybu ale zamíchala kartami i v této oblasti. Ačkoliv jsou zákaznická centra ČEZ otevřená, významně stoupnul počet telefonních hovorů. Konkrétně v těchto týdnech míří na zákaznickou linku ČEZ Prodej o 30 % více hovorů, než je obvyklé.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Petr Liška byl položen dotaz

Jaký je vlastně skutečný postoj STAN k celé kauze?

Vy na jednu stranu tvrdíte, že jste pro svolání mimořádné schůze, na druhou to ale nevypadá, že byste kvůli tomu byli ochotni opustit koalici, čímž podle mě vlastně říkáte, že se nic tak strašného nestalo. Nebo stalo, ale dobře placená místa jsou pro vás víc? A vy máte důvěru v premiéra, který o vše...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

CzechInvest povede nový národní tým evropské sítě podpory podnikání

7:33 CzechInvest povede nový národní tým evropské sítě podpory podnikání

Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest se od 1. července 2025 ujme role koordinátora …