ČEZ umožňuje výhodnější způsob při volání na Zákaznickou linku, lidé už neplatí nad rámec svých paušálů

12.10.2015 12:59 | Zprávy

Zákazníci Skupiny ČEZ mohou nově kontaktovat Skupinu ČEZ na pevné lince 371 100 100. Jde o klasickou pevnou linku, která je zpoplatněna dle ceníků jednotlivých poskytovatelů telefonních služeb. Zásadní výhodou je, že lidé volající z pevného čísla i mobilních telefonů mohou v tomto případě uplatnit volné minuty v rámci svých paušálů.

ČEZ umožňuje výhodnější způsob při volání na Zákaznickou linku, lidé už neplatí nad rámec svých paušálů
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Zákazníkům z řad domácností i firem bude nadále k dispozici i původní číslo zákaznické linky 840 840 840, na obě čísla se dovolají nonstop. Zákazníci Skupiny ČEZ na těchto číslech vyřeší veškeré záležitosti týkající se elektřiny, plynu nebo mobilu. „Zjistili jsme, že 83 % zákazníků k nám volá z mobilních telefonů, proto jsme jim nabídli nové číslo zákaznické linky, aby mohli čas provolaný s našimi operátory čerpat z volných minut,“ vysvětluje novinku Aleš Kubík, generální ředitel ČEZ Zákaznické služby.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Pohotovost

Co uděláte proto, aby pohotovosti byly lidem dostupné? Obrovský problém vidím i v tom, že když na pohotovost jedete, čekáte tam třeba i půl dne. Je to problém u dospělých a podle mě ještě větší u dětí.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

 Ministerstvo zemědělství zve firmy k účasti na veletrhu v Novém Sadu 2026

22:08 Ministerstvo zemědělství zve firmy k účasti na veletrhu v Novém Sadu 2026

Ministerstvo zemědělství zve firmy k účasti na společné expozici na mezinárodním veletrhu Internatio…