ČEZ umožňuje výhodnější způsob při volání na Zákaznickou linku, lidé už neplatí nad rámec svých paušálů

12.10.2015 12:59 | Zprávy

Zákazníci Skupiny ČEZ mohou nově kontaktovat Skupinu ČEZ na pevné lince 371 100 100. Jde o klasickou pevnou linku, která je zpoplatněna dle ceníků jednotlivých poskytovatelů telefonních služeb. Zásadní výhodou je, že lidé volající z pevného čísla i mobilních telefonů mohou v tomto případě uplatnit volné minuty v rámci svých paušálů.

ČEZ umožňuje výhodnější způsob při volání na Zákaznickou linku, lidé už neplatí nad rámec svých paušálů
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Zákazníkům z řad domácností i firem bude nadále k dispozici i původní číslo zákaznické linky 840 840 840, na obě čísla se dovolají nonstop. Zákazníci Skupiny ČEZ na těchto číslech vyřeší veškeré záležitosti týkající se elektřiny, plynu nebo mobilu. „Zjistili jsme, že 83 % zákazníků k nám volá z mobilních telefonů, proto jsme jim nabídli nové číslo zákaznické linky, aby mohli čas provolaný s našimi operátory čerpat z volných minut,“ vysvětluje novinku Aleš Kubík, generální ředitel ČEZ Zákaznické služby.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

ČEZ

autor: Tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?

A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nová virtuální realita v Národním muzeu oživuje dějiny pokroku

10:10 Nová virtuální realita v Národním muzeu oživuje dějiny pokroku

Virtuální realita, rozšířená realita i digitální průvodci – Národní muzeum se v posledních letech pr…