Zákazníkům z řad domácností i firem bude nadále k dispozici i původní číslo zákaznické linky 840 840 840, na obě čísla se dovolají nonstop. Zákazníci Skupiny ČEZ na těchto číslech vyřeší veškeré záležitosti týkající se elektřiny, plynu nebo mobilu. „Zjistili jsme, že 83 % zákazníků k nám volá z mobilních telefonů, proto jsme jim nabídli nové číslo zákaznické linky, aby mohli čas provolaný s našimi operátory čerpat z volných minut,“ vysvětluje novinku Aleš Kubík, generální ředitel ČEZ Zákaznické služby.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

10:10 Nová virtuální realita v Národním muzeu oživuje dějiny pokroku
Virtuální realita, rozšířená realita i digitální průvodci – Národní muzeum se v posledních letech pr…
- 9:47 28. týden na Energetické burze ČMKB
- 7:33 Lesy ČR: Meandrující potoky na Tachovsku a Bruntálsku zadržují v krajině vodu
- 20:16 AOPK ČR: Byla otevřena vltavská cyklostezka pod skálou Zámky v pražských Bohnicích
- 16:14 Správa železnic: Poradenský tým pro vysokorychlostní PPP projekt je kompletní
- 11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu