ČEZ výrazně navyšuje kapacity callcenter a kontaktních míst pro zajištění obsluhy klientů končících dodavatelů

22.10.2021 17:56 | Tisková zpráva

Dodávky elektřiny všem dosavadním zákazníkům Bohemia Energy a dalších končících dodavatelů jsou zajištěny a běží bez přerušení

ČEZ výrazně navyšuje kapacity callcenter a kontaktních míst pro zajištění obsluhy klientů končících dodavatelů
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ
  • ČEZ Prodej rychle nabírá nové operátory do call center, zasmluvnil i externí call centra, maximálně posílena byla také obsluha na pobočkách

  • Pro přechod z režimu DPI do jiných ceníků odběratelé nemusejí chodit na pobočky ani volat na call centrum. K přechodu na běžné produkty je ideální využít formulář ZDE

  • Stávající zákazníky ČEZ prosí, aby běžné úkony přednostně řešili v aplikaci ZDE

Společnost ČEZ Prodej, plnící roli dodavatele poslední instance (DPI) pro téměř 400 000 zákazníků dodavatelů, kteří ukončili činnost, výrazně navyšuje kapacity zákaznické obsluhy a připravila rychlý a snadný on-line přechod na smlouvu s garantovanou fixní cenou. Reaguje tak na největší turbulence na českém energetickém trhu v historii. Právě pro tyto situace v roce 2004 zřídila česká legislativa záchrannou síť DPI.  

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

ČT

Jak byste chtěli řešit financování ČT? Pokud to bude z rozpočtu, nebude to prašť jako uhoď? PS: Vím, že nejste poslankyně, ale ptám se vás, protože jste o poplatcích sama začala mluvit (četla jsem váš článek)

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

48. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

11:06 48. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

Denní kontrakty motorové nafty na trhu pohonných hmot ČKB Kladno se ve 48. týdnu obchodovaly za prům…