-
ČEZ Prodej rychle nabírá nové operátory do call center, zasmluvnil i externí call centra, maximálně posílena byla také obsluha na pobočkách
-
Pro přechod z režimu DPI do jiných ceníků odběratelé nemusejí chodit na pobočky ani volat na call centrum. K přechodu na běžné produkty je ideální využít formulář ZDE
-
Stávající zákazníky ČEZ prosí, aby běžné úkony přednostně řešili v aplikaci ZDE
Společnost ČEZ Prodej, plnící roli dodavatele poslední instance (DPI) pro téměř 400 000 zákazníků dodavatelů, kteří ukončili činnost, výrazně navyšuje kapacity zákaznické obsluhy a připravila rychlý a snadný on-line přechod na smlouvu s garantovanou fixní cenou. Reaguje tak na největší turbulence na českém energetickém trhu v historii. Právě pro tyto situace v roce 2004 zřídila česká legislativa záchrannou síť DPI.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva