Nejčastěji neinformují spotřebitele o podmínkách a způsobu uplatnění práva zakoupené zboží reklamovat, o možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (ADR) a také velmi často poskytují spotřebiteli nepravdivé informace nebo informace, které ho uvádí v omyl o výrobku, službě, ceně, servisu apod.
Česká obchodní inspekce provedla v období od 1. července do 30. září 2021 kontrolní akci zaměřenou na internetové obchodování. Celkem uskutečnila 183 kontrol a porušení právních předpisů zjistila ve 152 případech (83,1 %). Konečné vyčíslení nezahrnuje rozpracované kontroly.
Zjištěné nedostatky
Česká obchodní inspekce zjistila celkem ve 343 případech porušení zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Nejčastěji se jednalo o tyto případy:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
Velkou proměnou prochází v současné době výrobní technologie v Areálu Třeboradice, a.s., ze Skupiny …
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil