Od 2. ledna do 31. března 2018 provedla ČOI 16 kontrol a porušení právních předpisů zjistila u dvou z nich. „Výsledky kontrol potvrdily, že dochází k omezování činnosti tzv. šmejdů a organizování předváděcích prodejních akcí. Porušení legislativy zaznamenal pouze regionální inspektorát Středočeského kraje a Hlavního města Prahy a regionální inspektorát Královéhradeckého a Pardubického kraje, kde se jednalo o porušení oznamovací povinnosti o konání akce,“ říká k výsledkům kontrolní akce ředitele České obchodní inspekce Mojmír Bezecný.
Česká obchodní inspekce uskutečnila v období od 2. ledna do 31. března tohoto roku 16 kontrol, při kterých ověřovala podmínky prodeje výrobků a služeb v rámci předváděcích prodejních akcí. Inspektoři se zaměřili na používání zakázaných nekalých obchodních praktik, včetně praktik agresivních. Dále věnovali pozornost plnění zákonem stanovených oznamovacích povinností, které musí organizátor před konáním akce splnit vůči ČOI.
Z celkového počtu 16 provedených kontrol bylo zjištěno porušení právních předpisů při dvou kontrolách, tj. 12,5 %. To je o cca 23 % méně než za 1. čtvrtletí 2017 (35,7%).
|
Kontroly předváděcí prodejní akce 1. čtvrtletí 2018 |
||||
|
Inspektorát Tento článek je uzamčenČlánek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme. reklama
autor: Tisková zpráva Mgr. Vít Rakušan byl položen dotaz
Lídr opoziceTo by chtěl být každý. Piráti o sobě dokonce tvrdí, že jsou tou jedinou opozicí. Co ale vlastně znamená, že byste tím lídrem opozice byl? A myslíte, že tomu odpovídá volební výsledek hnutí? Ještě by mě zajímalo, když si tak v opozici přehazujete ty ,,posty“ v čem se třeba STAN hodlá lišit od ostatní... Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.
Další články z rubriky
16:14 ÚOHS povolil fúzi v oblasti pražského realitního developmentuÚřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil spojení soutěžitelů, v jehož důsledku mají společnosti …
reklama
reklama
| ||||



