Nejčastějším nedostatkem, s nímž se inspektoři setkali v plné čtvrtině kontrol, bylo porušení zásad poctivosti prodeje, kdy například cena vyplacená za vykoupený odpad neodpovídala. Dalším častým porušením povinností bylo zjištění, že spotřebitelé nebyli seznamováni s cenou vykupovaných surovin, a v několika případech provozovatelé sběren používali měřidla bez platného úředního ověření. Za zjištěné nedostatky bylo uloženo celkem 29 pokut v celkové výši 233 000 Kč a ve 4 případech zákaz používání neověřených měřidel. Kontroly výkupen druhotných surovin budou pokračovat i ve
3. čtvrtletí.
V období od 1. 4. 2014 do 30. 6. 2014 bylo v rámci kontrolní akce zaměřené na kontrolu výkupu druhotných surovin provedeno celkem 80 kontrol, při nichž byly kontrolovány činnosti spojené s výkupem druhotných surovin, pokud provozovatel nabízí tyto služby spotřebiteli, a to
v rozsahu dozorové pravomoci České obchodní inspekce. Porušení právních předpisů bylo zjištěno celkem v 30 případech (tj. 37,5 %). Přehled kontrol a poměr zjištění podle působnosti regionů znázorňuje následující tabulka:
Kontroly výkupu druhotných surovin – 2. čtvrtletí 2014 |
|||
Inspektorát |
počet provedených ![]() Tento článek je uzamčenČlánek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme. autor: Tisková zpráva Radek Rozvoral byl položen dotaz
volbyDost často mluvíte o tom, jak budou výsledky voleb zmanipulovány. Máte v plánu je napadnout u soudu? Na čem to bude záležet? A opravdu myslíte, že lidé, co budou volit v zahraničí, budou mít na výsledek voleb takový vliv? Podle mě se dost přeceňuje. Problém vidím jinde a vy ho taky zmiňujete, že lid... Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.
Další články z rubriky![]() 22:08 MŠMT: Absolventi SŠ prokáží kvalifikaci IT v celé EUDodatek k osvědčení, sloužící k objasnění kvalifikace, obsahuje i u gymnázií přehled pokročilých ICT… reklama
|