„Na trhu se pohybujeme více než 20 let, za tu dobu jsme si vybudovali pověst kvalitního a spolehlivého partnera a v povinném ručení dnes patříme mezi tři největší hráče na domácím trhu. Našim klientům nabízíme na míru připravené produkty za příznivou cenu, garantujeme vysokou úroveň služeb a snadnou dostupnost díky celorepublikové síti poboček a internetu,“ uvedl generální ředitel Jaroslav Besperát. ČPP se již řadu let trvale daří kontinuálně navyšovat počet pojištěných vozidel. „Ve spolupráci s naším partnerem Global Assistance poskytujeme motoristickou asistenci s vysokými bezplatnými limity a zajišťujeme včasnou a rychlou likvidaci pojistných událostí. V 95 procentech případů posíláme peníze na účet do 24 hodin od dodání posledního podkladu potřebného k ukončení případu. Klíčovým faktorem v celém procesu je také vysoká míra profesionality spolupracujících prodejních sítí a makléřů,“ doplnil Jaroslav Besperát.
V tak náročném a konkurenčním prostředí, jakým autopojištění bezesporu je, jsou samozřejmostí pravidelně prováděné inovace produktů, jednoduchý postup při sjednání smlouvy včetně výběru z širokého spektra zvýhodněných připojištění a dalších benefitů. ČPP se prosadila na trhu po demonopolizaci v roce 2000 a byla také mezi prvními na trhu v zavádění segmentace klientů v roce 2006. Pojišťovna při kalkulaci zohledňuje celou řadu segmentačních kritérií, například objem a výkon motoru, stáří vozidla, věk řidiče a region. Průnik všech použitých segmentačních kritérií ovlivňuje koncovou cenu. „Segmentace velmi spravedlivě vyhodnocuje rizikovost konkrétního klienta a těm méně rizikovým skupinám řidičům umožňuje dosáhnout příznivější ceny,“ zdůraznil Besperát.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva