Mezi nejvíce ohrožené účastníky silničního provozu patří bohužel děti. „ČPP se ale snaží bezpečnost malých pasažérů co nejvíce zvýšit a podporuje nejrůznější projekty, které toho mohou dosáhnout. Například v rámci naší poslední kampaně jsme ke smlouvě povinného ručení nabídli zdarma úrazové pojištění pro dítě v autosedačce a navíc také pojištění samotné autosedačky proti krádeži. Do této kategorie patří i spotřebitelská soutěž pod názvem Vyhraj dětskou autosedačku,“ objasnil vedoucí produktového marketingu Igor Rolínek. Klienti mohli vyhrát celkem 90 dětských autosedaček Chicco Neptune v celkové hodnotě bezmála 180 tisíc korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva