Obesílání klientů probíhá v rámci rozsáhlého projektu, který od ledna 2014 do června 2015 uskutečnilo ministerstvo zdravotnictví ve spolupráci se všemi zdravotními pojišťovnami, aby přivedlo občany na preventivní prohlídku. V následujících třech letech (2016–2018) projekt financovaly samy zdravotní pojišťovny. Jenom ČPZP od začátku ledna 2014 až do prosince 2017 zaslala již více než 678 tisíc pozvánek. Na preventivní vyšetření přišlo přes 124 tisíc pojištěnců České průmyslové zdravotní pojišťovny, tedy zhruba každý pátý pozvaný klient. Lékařům se podařilo odhalit 1101 nádorů. Březnová vlna dopisů bude v rámci projektu adresného zvaní poslední.
„Dopisy s pozvánkami na vyšetření budeme odesílat 12. března. Dostanou je primárně ti pojištěnci, kteří déle než 4 roky neabsolvovali preventivní prohlídku u praktického lékaře a současně u nich neevidujeme provedené vyšetření prevence rakoviny tlustého střeva a konečníku (kolorekta), u žen dále prsu a děložního čípku,“ vysvětlila tisková mluvčí České průmyslové zdravotní pojišťovny Elenka Mazurová.
ČPZP obešle vybrané ženy i muže ve věku 25 až 70 let. Oslovení klienti najdou v dopise pozvánku na jedno nebo i všechna tři uvedená screeningová vyšetření. Tato preventivní vyšetření jsou plně hrazena pojišťovnou.
Průběžné výsledky projektu adresného zvaní za období leden 2014 až prosinec 2017
|
Typ vyšetření |
Počet zaslaných pozvánek Tento článek je uzamčenČlánek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme. reklama
autor: komerční tisková zpráva Tomio Okamura byl položen dotaz
Co říkáte na vystoupení vašeho bratra?A jak chcete docílit toho, že najdete společnou řeč, když ji evidentně nenajdete ani s bratrem? Navíc mě přijde, že vám politikům jde hlavně o sebe, a že nejste schopni tu společnou řeč vůbec najít, pořád na sebe jen útočíte, a to jste dělal i vy i ostatní. Jak věřit tomu, že to bude jinak? Co proto... Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.
Další články z rubriky
10:34 SÚRAO: Poradní panel expertůStudie zaměřené na sociodemografické aspekty, pocitové mapy, umístění povrchového areálu hlubinného …
reklama
reklama
|




