Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP) dále modernizuje své služby v oblasti komunikace s klienty, kde jako jediná zdravotní pojišťovna v České republice využívá chat. Nyní ČPZP testuje chatbot neboli konverzační automat.
Foto:
ČPZP
Popisek: ČPZP
Automat na webu ČPZP bude schopen odpovědět na nejčastěji kladené okruhy otázek k preventivním programům, úhradě zdravotní péče, podpoře s vyhledáním smluvního lékaře, na dotazy k výši pojistného, platebním údajům, změně kontaktních údajů a podobně.
„Inteligentní chatbot bude schopen odpovídat na nejčastější a mnohdy opakující se otázky klientů ihned po zadání dotazu. Zavedení této novinky nám pomůže zlepšit servis klientům tak, aby se zaměstnanci informačního centra mohli více věnovat komplikovanějším dotazům,“ vysvětluje tisková mluvčí České průmyslové zdravotní pojišťovny Elenka Mazurová.
V praxi bude chatbot fungovat stejně, jako denní chat na webových stránkách ČPZP, kdy tazatel napíše otázku. Nyní si v režimu off-line, tedy v době od 17 do 7 hodin bude moci vybrat, zda dotaz položí na chatbot a dostane odpověď okamžitě, nebo zvolí standardního operátora, který na dotaz odpoví nejpozději následující pracovní den.
ČPZP komunikuje s klienty prostřednictvím chatu od 1. 7. 2012. Dosud operátoři informačního centra pojišťovny vyřídili více než 93 tisíc dotazů okamžitě a na dalších více než 26 tisíc dotazů, které přišly v režimu off-line, odpověděli do následujícího pracovního dne. Od zahájení provozu chatu až dosud bylo tak celkem vyřízeno přes 120 tisíc klientských dotazů.
Vzhledem k tomu, že Leynová byla demokraticky zvolena většinou, myslíte, že když by skončila, že by byl zvolen někdo jiný, kdo by šel proti ní? Co když bude zvolen ještě někdo horší?
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.