Webové stránky Modrého života využívají pro podporu individuálního dárcovství digitální média, sociální sítě a internet obecně. „Portál Modrý život je odlišný od podobných projektů na podporu dárcovství tím, že učí lidi, že na dobré skutky mají být hrdí a že konat dobro někdo umí ocenit,“ říká Alena Králíková, manažerka společenské odpovědnosti ČSOB a dodává: „Díky propojení s facebookovou aplikací mají dárci navíc jedinečnou možnost sdílet své zkušenosti s pomáháním dobré věci a tím mohou nenásilnou formou přesvědčit o správnosti tohoto kroku i své přátele.“
Modrý život je zároveň cestou, jak si mohou lidé vybrat z pohodlí domova jednu z neziskových organizací, které budou pravidelně zasílat peníze. Portál Modrý život shromažďuje informace o existujících charitativních projektech a zároveň je díky spolupráci s odborným garantem (Fórum dárců), „certifikuje“. Všechny organizace, které zde představují své projekty, musejí prokázat svou transparentnost a spolehlivost a musejí mít otevřenou veřejnou sbírku. „Modrý život umožňuje filtrovat dobročinné a obecně prospěšné projekty podle lokality a zaměření na děti a vzdělání, životní prostředí, zvířata, humanitární pomoc, zdraví, kulturu a seniory,“ vysvětluje princip fungování Alena Králíková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSOB