Základní funkcí Lepšího místa je vytvářet most mezi občanem a úředníkem jeho obce. Každý může vyfotit jakýkoli problém – rozbité osvětlení, nebezpečí pro děti, chybějící lavičku či vysypanou popelnici a odeslat. Systém automaticky fotku lokalizuje, spáruje s příslušnou radnicí či městskou částí a odešle kompetentnímu úředníkovi. Aplikace váš „tip“ eviduje, starosta či tajemník jsou průběžně upozorňováni o stavu plnění a mohou příslušenému úředníkovi stanovit termín a prioritu řešení. Občané po celou dobu vidí stav řešení požadavku, mají možnost sledovat, jaká firma příslušný podnět realizuje a mohou vkládat komentáře či dotazy.
Od června 2015 však Lepší místo vstoupilo do další fáze. S novými webovými stránkami přišly i nové funkce. „Začali jsme zapojovat aktivní lidi, nadace a firmy, které něco podporují, nebo neziskové organizace, aby ukázaly, co dělají dobrého ve veřejném prostoru, aby tak inspirovali ostatní. Finanční příspěvek od ČSOB nám pomůže tuto fázi zefektivnit,“ říká člen týmu Lepšího místa Petr Steklý.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV